Середня тривалість конвеєрного складання радянського легкового автомобіля становила близько 10 років. Автомобіль ГАЗ-24 «Волга» дебютував у 1968 році та серійно вироблявся з 1970 року. Передбачалося, що до 1980 ГАЗ-24 передасть естафету новому автомобілю. До кінця 1970-х такий автомобіль був ГАЗ-3102.
Усього до 1992 року був випущений 1 481 561 екземпляр ГАЗ–24 всіх модифікацій, включаючи ГАЗ–24-10; це була наймасовіша легкова модель історія заводу.
Перші роботи зі створення ГАЗ–24 були розпочаті ще 1961 року, за які взявся головний конструктор Горьківського заводу Олександр Невзоров. Проектуванням зовнішнього вигляду займалися дизайнери Кірєєв Н. І. та Циколенко Л.
2401 ручка знаходиться безпосередньо, на панелі приладів, у 2410 на кермовий колонки. як і самі трапеції так і самі двигуни відрізняються за своєю конструкцією та методом управління. У 2410 з'явилося додаткове реле керування склоочисниками. Печка електричних принципових змін не зазнала.