Яка має бути цільова аудиторія?

В ідеалі портрет цільової аудиторії повинен включати поточних споживачів (бо дані клієнти вже приносять стабільний дохід), включати потенційних клієнтів (мати вектор розвитку) і ґрунтуватися на потребах, які вирішує продукт за допомогою своїх відмінних чи найважливіших характеристик.

Види цільової аудиторії Основна та непряма. Основна аудиторія вибирає та купує продукт. Непряма впливає на вибір. Приклад: дитина побачила рекламу і просить іграшку (непряма), батько – вибирає та оплачує товар (основна).

Для опису цільової аудиторії можна використовувати такі соціально-демографічні характеристики:

  1. підлога
  2. вік
  3. утворення
  4. рівень прибутку
  5. соціальний та сімейний статус
  6. професія, місце роботи, рід діяльності
  7. національність чи расова приналежність
  8. географію проживання.

Цільова аудиторія (ЦА) – це люди, яким цікаві чи можуть бути цікаві ваші товари чи послуги. Нерідко знання підприємців про цільової аудиторії дуже обмежені і виглядають так: «усі, кому потрібен наш дуже крутий та корисний товар», або «всі жителі Москви та Підмосков'я».