Скільки обмоток однофазного двигуна?

Однофазний двигун із пусковою обмоткою Конструктивно даний двигун є двофазним, але в робочому режимі використовується лише одна з обмоток.

Статор має дві обмоткирозташовані під кутом 90° відносно один одного. Основна обмотка називається головною (робочою) і зазвичай займає 2/3 паз сердечника статора, інша обмотка називається допоміжною (пусковий) і зазвичай займає 1/3 пазів статора.

Асинхронний електродвигун має дві основні частини – статор та ротор. Нерухома частина двигуна називається статором. З внутрішнього боку статора зроблено пази, куди укладається трифазна обмотка, що живиться трифазним струмом. Частина машини, що обертається, називається ротор, в пазах його теж укладена обмотка.

Робоча обмотка однофазного двигуна завжди має перетин дроту більший, а отже її опір буде меншим. Подивіться на фото видно, що переріз проводів різний. Обмотка із меншим перетином і є пускова. Заміряти опір обмоток можна і стрілочним та цифровим тестерами, а також омметром.